REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejszeartykuł
Pokaż artykuł
Kolejowe przewozy przez Sosnowiec będą sprawniejsze
Sprawne przewozy towarów koleją zapewnią nowe tory, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterownia ruchem...
Panattoni Park Ruda Śląska IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Ruda Śląska II
Ruda Śląska, Hallera
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?
Hyper Poland – firma, która chce wprowadzić do komercyjnego użytku kolej magnetyczną w Polsce,...
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkołyartykuł
Pokaż artykuł
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkoły
Mielczanie zyskają nowy przystanek – niebawem ruszają prace budowlane. Powstanie dodatkowy punkt zatrzymywania się pociągów, który zwiększy dostępność mieszkańców do kolei i ułatwi komunikację. Budowa przystanku, to inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za nieco ponad 3 mln zł, realizowana w ramach "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025".
Nowy most kolejowy na Regalicy w Szczecinie zwiększył możliwości kolei i żeglugi [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy most kolejowy na Regalicy w Szczecinie zwiększył możliwości kolei i żeglugi [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Wody Polskie wybudowały nowy most na Regalicy w Szczecinie. Przeprawa zwiększyła możliwości kolei i żeglugi na Pomorzu Zachodnim. Nowym mostem sprawniej i bezpieczniej może jeździć więcej pociągów. Poprawiło się bezpieczeństwo powodziowe. Inwestycja za ponad 300 mln zł współfinansowana jest przez Unię Europejską z Instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Generalnym wykonawcą jest firma Budimex S.A. z Warszawy.
Na trasie z Wrocławia do Opola wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy Oława Zachodniaartykuł
Pokaż artykuł
Na trasie z Wrocławia do Opola wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy Oława Zachodnia
Pociągi zatrzymają się na dodatkowym przystanku w Oławie. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” nowy przystanek Oława Zachodnia za dwa lata zwiększy dostęp do kolei. Podpisano umowę za ponad 9 mln zł netto na projekt i budowę nowego przystanku na trasie z Wrocławia przez Oławę w kierunku Opola.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonosze
W czerwcu czekają nas sprawniejsze podróże w Karkonosze. Poszerzyliśmy tunel na trasie Wrocław – Jelenia Góra, po której dziennie kursuje ponad 30 pociągów. Zastosowana technologia prac tunel w tunelu do minimum ograniczyła zmiany w komunikacji. Na inwestycję prowadzoną w masywie Góry Tunelowej przeznaczyliśmy ok. 130 mln zł ze środków budżetowych.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowoczesne centrum sterowania ułatwia zarządzanie ruchem na stacji Kraków Głównyartykuł
Pokaż artykuł
Nowoczesne centrum sterowania ułatwia zarządzanie ruchem na stacji Kraków Główny
Zakończyła się modernizacja budynku nastawni stacji Kraków Główny. Od połowy września dyżurni ruchu, odpowiadający za bezpieczny przejazd pociągów na najważniejszej stacji w Małopolsce, pracują w nowoczesnych pomieszczeniach, wyposażonych w cyfrowe urządzenia do sterowania ruchem pociągów. Instalacja nowego systemu zarządzania ruchem w Krakowie to część inwestycji za przeszło 1,2 mld zł, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Prawie 220 mln zł z KPO na rozwój kolei pasażerskiej i infrastruktury między Krakowem a Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Prawie 220 mln zł z KPO na rozwój kolei pasażerskiej i infrastruktury między Krakowem a Warszawą
Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) podpisało dwie umowy o udzielenie wsparcia dla przedsięwzięć realizowanych przez Polskie Linie Kolejowe S.A. Obejmują one rozwój infrastruktury pasażerskiej w aglomeracji warszawskiej oraz modernizację linii kolejowej nr 8 na odcinku Tunel – Kraków. Oba projekty uzyskały dofinansowanie z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach priorytetu „Zielona, inteligentna mobilność – część grantowa”.
[Kraków] Osiedle "Wyspiański Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Wyspiański Park"
Kraków, Krowodrza
[Kraków] Osiedle "Wilga Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Wilga Park"
Kraków, Podgórze
[Kraków] Prądnik PARK ul.Redutainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Prądnik PARK ul.Reduta
Kraków, Śródmieście
[Kraków] Biurowiec "AFI Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Biurowiec "AFI Park"
Kraków, Śródmieście, Wita Stwosza
[Kraków] Biurowiec "Bunscha Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Biurowiec "Bunscha Park"
Kraków, Podgórze, Bunscha
[Kraków] Park Leśny Bronowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Park Leśny Bronowice
Kraków, Krowodrza, Starego Dębu
Raport dotyczący rynku powierzchni biurowych w miastach regionalnych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Raport dotyczący rynku powierzchni biurowych w miastach regionalnych w Polsce
Około 715 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej pozostawało w budowie na koniec minionego roku na ośmiu największych rynkach w kraju, wskazuje w swoim raporcie firma doradcza BNP Paribas Real Estate Poland.
REKLAMA